Sportbank уже за п'ять місяців зібрав аудиторію більш ніж 100 тис. клієнтів. Як їм це вдалося, як sportbank вийшов на ринок на початку епідемії і навіщо українцям ще один мобільний банк з акцентом на вузьку нішу, дізнався ведучий YouTube-каналу "Велика риба" Олександр Колб у Дениса Саприкіна, співзасновника і СЕО sportbank.

Читайте Як зробити доступним активний спосіб життя: ТОП-7 корисних додатків для кожного

Sportbank – другий в Україні мобільний банк. В інтерв'ю співзасновник розповів про плани вийти на мільйон користувачів за три роки, конкуренцію з monobank і впровадження фінансових послуг у життя спортивних українців.

Про те, як створити мікс банку, IT-компанії і маркетингового агентства, ви можете подивитись у цьому відео:

Буде цікаво!