• Заняття спортом
  • Активний лайфстайл
  • Спортінвентар і одяг
  • Дитяче дозвілля
  • Більше
  • укр
  • рус
  • Новини
  • Економіка
  • Showbiz
  • Здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
    • Здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Новини здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
  • Заняття спортом
  • Активний лайфстайл
  • Спортінвентар і одяг
  • Дитяче дозвілля

В Україні відкрили банк для любителів активного способу життя

9 листопада 2020 , 17:46 - Читать новость на русском
В Україні відкрили sportbank для любителів активного способу життя
В Україні відкрили банк для любителів активного способу життя

Як менш ніж за рік sportbank створив своє унікальне ком'юніті в 100 000 клієнтів і не планує на цьому зупинятися.

Трохи більше ніж рік тому sportbank вийшов на ринок банківських послуг. Вже сьогодні це сильний і помітний бренд в області нішевих нео- і мобільних банків в Україні. Про розвиток банку, плани і позиціонування бренду, розповіли засновники проєкту sportbank Денис Саприкін і Нік Ізмайлов.

​Читайте Sportbank оголосив про співпрацю з Таскомбанком

Розкажіть з чого все починалося, які були плани щодо завоювання ринку, і чи задоволені ви темпами зростання?

Денис Саприкін: У жовтні 2019 роки ми презентували наш проєкт. Спочатку вийшли з бета-версією, через кілька місяців випустили офіційний реліз. На тому етапі у нас не було агресивного маркетингу, клієнтів залучали поступово. Нам важливо було зібрати зворотній зв'язок від наших бета-тестерів. У березні підключили перфоманс-маркетинг і за останні 7 місяців активного просування залучили вже 100 000 клієнтів. З точки зору динаміки і темпів росту – це досить швидко і випереджаючи наш план. Команда зростає, зараз у нас уже більше ніж 300 співробітників у Києві та регіонах.

Нік Ізмайлов: Від себе хочу додати, що в AppStore sportbank уже стабільно входить до ТОП-10 додатків у країні. Місце час від часу змінюється, але ми тримаємося у першій десятці.

Яка стратегія залучення клієнтів на 2021? Будете і далі фокусуватися на спортивній ніші або розширите пропозицію?

Нік Ізмайлов: Звичайно! У нас чіткий і зрозумілий портрет клієнта і аудиторія, яку ми хочемо бачити: українці, захоплені спортом. Для активних людей ми і створюємо наш продукт.

Денис Саприкін: Погоджуюся з Ніком. Ми чітко обрали нішу, плануємо її і далі дотримуватися. Створювати тематичні продукти, фішки, точки контакту. У нас є трирічний план – це мільйон клієнтів, але думаємо, що перевиконаємо.

Розкажіть про фішки sportbank і ключові якірні пропозиції для клієнтів.

Денис Саприкін: У мобільному банкінгу клієнтам важлива простота і хороший сервіс. Ми весь час аналізуємо ринок, вивчаємо клієнтів, щоб давати найкращі пропозиції на ринку в своєму сегменті. У клієнта повинна бути економічна вигода від використання продукту. Крім цього, ми завойовуємо свого клієнта через правильну емоцію. Ключова пропозиція за картою sportbank – це 10% кешбек на оплату товарів у спортивній категорії. Щомісяця ми додаємо нові категорії кешбек і зараз працюємо над програмою лояльності "кешбек 2.0", де в подальшому клієнти можуть вибирати самостійно категорії, плюс буде багато партнерських пропозицій.

У грудні ми починаємо видавати картки другого банку-емітенту – ТАСКОМБАНК. І по суті, стаємо першим мультибанком в Україні. Це масштабування проєкту і вигідно відрізняє нас від інших банків. ТАСКОМБАНК буде виконувати ту ж функцію, що і поточний банк (ліцензія, інфраструктура).

Нік Ізмайлов: Ми зараз зав'язані на тому, щоб запустити продукти з іншим банком. Плануємо всю банківську лінійку і запуск усіх послуг, які анонсували на початку року. Найближчим часом випускаємо у нашій партнерській мережі "Фокстрот" продукт "Оплата частинами", планується вихід проєкту "Кешбек 2.0", а також різні спортивні пропозиції для цільової аудиторії. Хочемо зробити преміальну, валютну картку, маркетплейс, як додаток до основної пропозиції у програмі лояльності. 

Яка ключова пропозиція за кредитною карткою у sportbank?

Денис Саприкін: Ми пропонуємо клієнтам кредитну картку з можливістю взяти до 100 000 гривень і перший грейс-період до 120 днів. Це краща пропозиція на ринку, клієнт по суті отримує 4-х місячну розстрочку, коли робить покупку.

Головні цілі sportbank на найближчий рік?

Денис Саприкін: Активне зростання, "спортивізація" і ком'юніті. Ми розуміємо, що клієнт дуже чекає від нас спортивні продукти і фічі, після запуску проєкту з ТАСКОМБАНК, ми зосередимося на обіцяних сервісах, послугах, і в прискореному темпі будемо анонсувати все, чого чекали наші клієнти. І ще, всі наші пропозиції і нові послуги будуть спрямовані на те, щоб ком'юніті взаємодіяло не лише з банком, але й один з одним. І це відкриває можливості для розробки нових цікавих продуктів.

Автор: Наталя Бережна
google news logo

Читайте 24 канал в Google News

Актив Активний лайфстайл sportbank

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
    Головні новини
    • Як урізноманітнити вівсянку: 10 найсмачніших добавок
      25 лютого , 08:12

      Як урізноманітнити вівсянку: 10 найсмачніших добавок

    • Що заважає вам схуднути: 5 нешкідливих звичок, від яких потрібно позбутися
      24 лютого , 22:27

      Що заважає вам схуднути: 5 нешкідливих звичок, від яких потрібно позбутися

    • Випробуй себе на витривалість: фітнес-експертка показала потужне тренування
      24 лютого , 20:59

      Випробуй себе на витривалість: фітнес-експертка показала потужне тренування

    Останні Новини
    • Як урізноманітнити вівсянку: 10 найсмачніших добавок
      Як урізноманітнити вівсянку: 10 найсмачніших добавок
      08:12
    • Що заважає вам схуднути: 5 нешкідливих звичок, від яких потрібно позбутися
      Що заважає вам схуднути: 5 нешкідливих звичок, від яких потрібно позбутися
      22:27
    • Випробуй себе на витривалість: фітнес-експертка показала потужне тренування
      Випробуй себе на витривалість: фітнес-експертка показала потужне тренування
      20:59
    Більше новин
    Публікації
    Дієтологиня розповіла, що не можна їсти на ніч та поділилася прикладами здорової вечері
    21 лютого , 16:10 Дієтологиня розповіла, що не можна їсти на ніч та поділилася прикладами здорової вечері
    Назарій Сорока
    Як схуднути, сидячи вдома: 5 корисних лайфхаків
    20 лютого , 21:55 Як схуднути, сидячи вдома: 5 корисних лайфхаків
    Наталя Бережна
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • Новини
    • Економіка
    • Showbiz
    • Здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Новини здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»

    Made by
    Залиште відгук